Jak spolupracovat s influencery + case studies

Přemýšlíte, zda zapojit influencera do vaší kampaně? Netušíte, kolik vás to bude stát a jaké očekávat výsledky? Chtěli byste vědět, jestli máte spolupracovat s hvězdami jako je Jirka Král nebo Leoš Mareš i kdy je se spoluprací rozhodně neoslovovat? Jsou jen namátkou otázky, na které si budete umět odpovědět po dvou hodinách s Andreou Hurychovou.

Světem influencerů vás totiž provede ostřílená Google partners trénérka, která má v této oblasti letité zkušenosti. Přece jen stálana samém počátku influencer vlny a byla ředitelka prvního ročníku festivalu Utubering. Nyní svoje zkušenosti nabízí ve své agentuře WeDigital. S tou už má za sebou kampaně pro velké i malé klienty.V jejích referencích byste našli kampaně pro značky jako Frisco, LetGo, GooglePlay.

Program na daný workshop:

– Kdo je influencer a v čem tkví síla influencer marketingu

– Jak si influencera do své kampaně vybrat

– Na jaké metriky se při kampani a spolupráci s influencery dívat

– Jak vytvořit brief pro influencera

– Case studies z influencer kampaní, které byly zaměřené na výkon i brand awareness

Datum akce (1)

13. 06. 2018
-
Prague Startup Market (Pražská tržnice Hala 24) 306/13 Bubenské nábřeží 170 00 Praha 7